lördag 2 maj 2009

Trädgården

Idag har vi fått gjort jättemycket i trädgården, det trodde jag inte i morse när Liam visade vilken sida han hade vaknat på. Men jag och mannen hjälptes åt på ett bra sätt och vi har varit väldigt effektiva. Vi har fått grävt klart häckrännan, åkt till tippen för att tömma släp. Efter det begav vi oss iväg för att handla jord, tömt ett släp, hämta ett nytt och fått tömt det. Sedan körde mannen och barnen iväg för att handla häck. Då passade jag på att vika tvätt, tvätta lite till och hänga upp det. Puh jag blir helt slut av att bara skriva om det.


Därimellan hann jag med att tippa lite och just nu väntar jag på att Inter skall vinna, för då vinner jag fler pengar än vad jag redan gjort.


Nu väntar duschen och sedan sängen...Barnen har slocknat för en stund sedan och trots Liams taskiga humör idag, så har de varit duktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar