onsdag 13 maj 2009

Ska det eller ska det inte...

bryta ut en ordentlig förkylning? Känner mig lite kliig i halsen och täppt i näsan, men sen inte mer...Bryt ut eller försvinn!

Idag var vi på 1,5 års kontroll med Liam, han gjorde precis som Moa! "Jag tänker inte visa vad jag kan göra, jag skall inte göra det du ber mig om"...Men annars gick det bra, tror jag i alla fall, han hade inte följt sin kurva på vikten, men resterande kurvor såg bra ut. När jag sedan kom hem i från jobb, så låg det en kallelse till kardiologen, vi som trodde att han bara skulle gå 1 gång om året...Men det känns bara skönt att se så allt står rätt till...

I morgon är det förskolans dag och vi skall ha maskerad på jobb, jag orkar helt enkelt inte klä ut mig. Men det skulle inte mina kollegor iheller göra....

Nu skall jag snart ut med mina föräldrars hund, efter det så är det sängen BUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar