tisdag 12 maj 2009

jahapp

då satt man här själva igen, barnen sover och mannen är på möte. Själv är jag så förbaskat gotte sugen, eller kaksugen...Som tur är så har vi inget hemma, undrar varför *ler*

Äntligen börjar mamma må bättre och skall förhoppningsvis få lämna sjukhuset i morgon...skönt att något går åt rätt håll.

I två dagar har jag nu jobbat till klockan sex, så sliten är jag...Det mest positiva är att jag slutar tidigt i morgon...Puh...Jag vågar inte ens fråga mamma om hjälp nästa vecka, fast att vi behöver hur mycket hjälp som helst...På måndag jobbar jag till 18 och då börjar föräldrarmöte på Moa´s avd. 18.30 börjar det på Liam´s....På onsdag jobbar jag till 18, och Niklas är iväg på säljmöte! Jiippiiii alltid lika bra tajmat...

Just nu ser jag fram emot långledigheten som nästa vecka faktiskt bjuder på...tors-söndag! mums....Undrar bara vad vi skall hitta på? Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar