torsdag 21 maj 2009

oboy vilket vackert väder...

Solen har skinit idag! Vilket underbart väder, som man njuter av att vara ledig och dessutom få ett underbart väder! Idag har jag rensat ogräs (bara inne vid poolen, men det räckte, shit vad mycket ogräs!), sen så klippte jag gräset. Mannen kopplade poolen så den har jag rensat, dessutom hann jag med att tvätta bada pooltäckena.

Så nu är jag slut i hela kroppen! Som tur é så hjälpte min mamma mig med nattning av barnen, när man är trött så tryter humöret ibland...Puh...vem har uppfostrat dessa två hulliganer? Ingen! för dem är inte uppfostrade...

För Moa´s skull så hoppas jag att min bror och jag hittar en tid som vi kan träffas i helgen...Moa hade blivit överlycklig.

Sov gott mina vänner, och alla er andra med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar