torsdag 7 maj 2009

Inte igen!

Fick precis ett sms av min pappa, återigen har han fått köra in mamma på sjukhuset. Nu får de ta reda på vad som är fel. Mamma har varit hel underbar senaste året och ställt upp jättemycket för mig. Hon är så go med barnen, vilket jag tycker är underbart, det trodde jag inte för ett par år sedan. Hoppas att du repar dig snart!


Idag är åter en tung dag, jag kan inte förklara varför, men jag är ruggigt trött och satt dessutom och halvslumra i soffan när Niklas var hemma. Nu är han iväg och tränar och ännu en kväll har jag haft bad och läggning av barnen. Men Niklas föräldrar tycker ju bara att det ÄR kvinnans uppgift i hemmet. Men ibland kan jag faktiskt tycka att det är jobbigt. Jag älskar mina barn över allt annat, men man kan få tycka att något är jobbigt när man själva är trött.


Helgen närmar sig med stormsteg, lördag är det kalas på brorsonen som idag fyller 2 år (Grattis Kian) och på söndag skall vi gå och se på MFF-DIF med Fia, Nicke, Annika & Patrik, det skall bli skoj.


Godnatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar