onsdag 27 maj 2009

OJ!

Det var ett tag sedan jag skrev...Men nej jag har inte slutat igen, jag har bara haft fullt upp. I måndags åkte jag och mannen upp till Göteborg för att se IFK möta MFF. Tyvärr så vann inte MFF men resan var ändå trevlig, skönt att komma ifrån och göra något annat.

Igår var vi hos kardiologen med Liam, alltid skönt att få höra att allt ser hur bra ut som helst, han är en pärla! Nu skall vi bara ta reda på vad vi skall göra åt hans rosslighet och att han är så tung i andningen.

Idag har mannen varit iväg med jobb och spelat golf, tänk om man fått göra det. Ingen som bor i närheten som gillar golf? Hade varit roligt att ha någon att gå en runda med.

Nu skall jag titta på champions league final...mm jag vet att jag är en sportnörd, men jag är en stolt sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar