onsdag 7 april 2010

Nytändning

Hur ofta har ni inte hört det? Men jag gillar att skriva av mig även om det inte är så många som läser det (eller så är det några som gör, vad vet jag).

På måndag smäller det! jag SKALL ner de sista kilona då...inget mer att skjuta upp det... Nästa vecka åker Niklas till USA igen, och denna gången skall jag inte med :( En hel vecka utan avlastning, hur orkar man? Jo jag vet att det finns mängder med ensammammor/pappor, men de har liksom "vant" sig, det har inte jag...Och än en gång funderar man på om man verkligen skall jobba heltid, men jag vill det och vi älskar att resa, och för att göra det krävs det pengar...vilket man får om man jobbar heltid...

i morgon skall Moa på 4 års kontroll, hoppas nu att hon vågar göra sakerna...Förstår inte att hon skall vara så blyg och osäker...Vad skall man göra för att stärka hennes självkänsla? Jag lider när jag ser hon jobbigt vissa situationer är för henne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar