lördag 10 april 2010

Hmmm

Ja nu vill jag köpa ny dator, men vi velar fram och tillbaka om vad för en dator vi skall köpa. Denna vi har är inte så gammal, men ser ut som om den har 10 år på nacken...Fattar faktiskt inte vad som har hänt med den..

Moa är bara underbar (så säger alla om sina barn, jag vet)... I Thailand älskade hon att bada och bara ville träna utan armpuffar, tillsist lyckades hon även ta några märken. När hon höll på nämde jag att för att lära sig något måste man träna. Nu när vi är hemma och vädert är fint, så vill hon cykla, utan stödhjul. Då säger hon, mamma man måste träna för att lära sig!...Hur skall man kontra på det?

Idag är det marknad här i Svedala och är det något barnen älskar så är det ju karuseller! Morfar har lovat dem att gå ner på marknaden i eftermiddag, hoppas att dem klarar att vänta så länge :)...

Sist men inte minst, så fick jag ett meddelande igår som jag inte förstod till 100%, måste sms:a vännen och fråga...Lät inte roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar