torsdag 15 april 2010

Veckan lider mot sitt slut...

och det betyder samtidigt att mannen snart åker till USA...Om han nu kommer iväg vill säga, flygtrafiken är som sagt inställd pga. vulkanen på Island...Ja konstigare saker har man ju hört förr...


Igår var vi på MFF och äntligen fick vi beskåda en hemma seger (var ju i Thailand när det var hemma premiär)..


Mycket roligt är på gång under våren och sommaren, tur är väl det för en rastlös person som mig...Tyvärr så har jag inte så mycket semester i sommar, eftersom jag precis börjat nytt jobb och har redan haft två veckors ledig...Vi bestämde regeln att när man fyller 40 år skall man belönas med ytterligare 7 dagars semester? Varför behöver en 40 åring mer semester än en småbarnsförälder???? Ja det är en fråga som kan diskuteras i all oändlighet, men den ändras nog lagom om 7-8 år!


Imorgon är det fredag och jag slutar tidigt, som om jag inte gjort det nästan varje dag :)
Kan ni gissa vart denna bilden är tagen? Ja Thailand, men var?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar