måndag 12 april 2010

Jag följer inte...

... många tv program, fast att jag gärna skulle vilja...Men fasiken vad det är roligt att titta på Svenska Hollywoodfruar...Vilka härliga kommentarer och dyl. Man brukar säga att ett gott skratt förlänger livet...

Våren är här och folk börjar titta fram ur sina bon...Våra grannar är inga vi träffar mycket under vinterhalvåret, men nu när vi såg dem för första gången på länge kunde man konstatera att vi måste bo på bantargatan *ler*..Som folk har gått ner i vikt i vår gata!

Sist men inte minst så kan jag bara konstatera att jag är SÅ nöjd med mitt val att byta jobb...Även om jag inte vet vart jag hamnar i framtiden, så har jag i dagsläget bra kollegor och härliga barn...Vilket jag även hade innan, men här slipper man allt skit vid sidan om...Vi som jobbar är ärliga och har en bra kommunikation...Så det så

En bild jag gillar från resan...Min lilla linslus bara stack fram huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar