torsdag 7 januari 2010

Skriva av mig...

Ja vad säger man, tiden rinner bara iväg... Jag som sagt åt mig själva att jag skall bli bättre på att skriva, men tji gör jag....
Men idag tänker jag allt skriva av mig lite. Jag går lite i längtans tider, eller väntans? Nej jag är inte gravid och tänker inte bli det iheller. Men det är mycket som skall hända här... Just nu väntar vi besked ifrån försäkringsbolaget angående vår bil..Får vi några pengar, hur mycket pengar, skall vi köpa ny bil eller begagnad? Ja frågorna är många...Jag väntar på att få sluta på mitt jobb och få börja på mitt nya. Men jag kommer att sakna kollegor och barn, så är det och så kommer det alltid att förbli. Vissa blir glada av att jag lämnar och på något sätt så har jag fått för mig att det faktiskt är folk som kommer att bli lite ledsna (kan ju vara jag som missuppfattat något). Nytt jobb, nya kollegor, nya barm och deras föräldrar. Men jag kommer i alla fall att få hyffsat nära till jobb.
Dieten startar igen på måndag och 10-15 kg till skall bort gärna innan Thailand...
Ja just det en sak till som jag längtar till, semester i Thailand i år igen. Det är ju bara drömmen, mums och grädden på moset att man dessutom kommer i normala kläder...

Nu till lite tråkigare saker...Julen hadlar om närhet och omtanke till släkt och vänner. Tyvärr så har jag upplev annorlunda...Jag vet inte om det är jag som gör fel, eller vad. Men jag kryper inte på knäna till folk och bönar och ber dem, så länge jag inte anser att jag gjort något fel. Berörda får bara inse att det är DEM som går miste om något inte jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar