lördag 4 september 2010

Nya val att ta ställning till..

Och då syftar jag inte på valet till riksdagen utan jag funderar på om jag skall åka en vecka till USA i år igen...Jag tyckte att det var skitkul förra gången och skulle säkerligen älska det igen, men det kostar rätt så mycket och jag vill verkligen åka på solsemester med hela familjen. Vi har pratat om att åka till Thailand i början på 2012...låter långt borta men resorna släpps snart så det är inte sååå långt borta.

Mitt första steg i att ta mitt beslut måste ändå vara att höra med chefen om det är ok att åka..

Idag skall vi på kalas/kräftskiva det är första gången på MÅNGA år som vi skall på kräftskiva. Mannen hatar kräfter och därför bjuds vi inte så ofta och sen så har många gånger krockat med annat...Men idag skall jag i alla fall få äta kräftor...

I morgon skall jag ha ett me & i party här hemma, så det blir till att städa både idag och i morgon för här ser för jäkligt ut hemma...Tvätta måste jag med göra, problemet är bara att Aidas hundbur är i vägen...

Nej nu skall jag och Liam ta och mysa en stund medans Moa är på tennislekis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar