måndag 13 september 2010

Nya vecka...nya tag

Helgen har varit bra och man får ju hoppas att veckan fortsätter så...I lördags var det lite happenings i Vellinge...Gårdarike hade kick off och avslutade det hela med helstekt gris...Vi hade skit roligt och det var verkligen synd att vi var tvungna att hämta barnen så tidigt..

Söndagen la vi på att shopa kläder till barnen, dem växer så det knakar...OJOJOJ...men lite fynd gjorde vi allt och idag kom me and i kläderna..;) I morgon skall jag eventuellt på ett annat klädesparty...

Först ville jag med till USA, sen så backa jag, eftersom jag i så fall skulle missa MFF´s eventuella guldmatch...men nu tvekar jag igen...tänk om de inte alls tar guldet då kommer jag att gräma mig i evigheter! Så nu får jag fundera vidare :)

På söndag fyller mannen år och jag har INGEN aning om vad jag skall köpa till honom....:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar