onsdag 12 maj 2010

TRÖTT....


ja det är verkligen vad jag är idag. Mindre än fem timmars sömn i natt, vilket var självförvållat! Igår var jag och en vän på Turning Torso och blev fotograferade, det var faktiskt kul. Till och med jag fastnade på bild (ska lägga upp några på bloggen sen).
Imorgon blir det en tur till Ullared, ska bli trevligt det med. Sen så öppnar jag på fredag igen, många tidiga morgonar.Mannen jobbar, jobbar & jobbar så kvällarna har varit långtråkiga, låter töntigt men så blir, tycker jag i alla fall. Han är min bäste vän och vi pratar om allt, så när han inte är där så är det tyst!
På tal om bäste vän, vad har hänt? Ibland undrar jag om jag är så otrevlig och hemsk?
Midsommar närmar sig med stormsteg, märks väl på vädret, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar