söndag 16 maj 2010

Hmmm


Äntligen så fick jag tummarna loss och kom iväg för att röra på mig, vad händer då? Jo Louise skadar ryggen på något sätt och vägrade självklart att sluta, så nu kan jag knappt röra mig. Starkt jobbat!

Annars så har denna helga rusat förbi, som de flesta helger gör... Ändå har vi inte haft några speciella planer.

Idag sa Moa något så underbart:
-Mamma, snart börjar jag skolan. (hon är 4 år)
Jag svara:
-vet du vad man gör i skolan?
Moa:
-Nej.
Jag:
-Man skall lära sig läsa, skriva och räkna. Man m
åste dessutom sitta still.
Moa:
-Mamma, jag kan läsa! I alla fall berätta sagor och räkna kan jag nästan till tjugotio.

Alltså barnen är ju bara underbara!

Igår (lördag) åkte vi till Vanningen i Vellinge, barnen hade hur skoj som helst och själv njöt man när de var så glada...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar