onsdag 5 maj 2010

Idag är det en tung dag...

Varför vet jag inte riktigt och jag hoppas verkligen inte att det fortsätter. Jag vet att jag grubblar mycket när det uppstår konflikter eller dyl. i mitt liv, men jag vet samtidigt så borde jag inte ta åt mig speciellt mkt i detta fallet. Ont har jag dessutom, i min fot som jag skadade för 6 månader sedan, hur är det möjligt? Saken blir ju knappast bättre av att mannen min tjatar om att det är en simpel stukning. Det har han sagt sedan det hände och jag har sagt att det känns inte som någon stukning jag haft tidigare i mitt liv. Men då borde jag knappast ha ont än och bara i vissa lägen! Simma gick inte och nu gör cykling ont också.

Nog om mina krämpor, matätandet går bra här hemma, mannen är dock chockad över hur mycket mat vi handlar. -2,3 kg på halva veckan känns positivt.

Snart blir det en Ullaredstripp med gamla arbetskollegor, det skall bli skönt. Shop är alltid kul, speciellt om det dessutom är billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar