tisdag 25 maj 2010

Home alone..

Nja inte riktigt, barnen är ju här. Mannen har åkt till Italien (har jag nämnt att det är ett av min drömresemål? Ja jag vet det låter löjligt, men det ligger långt tillbaka), där det råkar vara 25 grader varm, vilket han hade mage att gnälla över.. Låter jag bitter, kan jag inte förstå...

Kan väl bara hoppas att man får en super morsdagspresent, jag älskar att få presenter...:)

Denna vecka ägnas åt jobb...12 timmar igår och 10 timmar onsdag & torsdag...Men men sånt är livet, man skall jobba och jag älskar att jobba...Sen så kan man vara mer eller mindre trött...Vilket fall som helst så tackar jag min mor för allt hon ställer upp med i dessa stunder...Utan henne hade jag nog varit ett nervvrak...

På lördag ska vi på dop och jag vet verkligen inte när jag skall hitta en lucka att åka iväg och handla...Men någonstans skall den väl finnas, fredag eftermiddag ligger hoppet till just nu...

P.S. om det är någon som spelar Handboll, fotboll eller innebandy i korpen eller som vet någon som skulle vilja ha någon extra spelare, tveka inte att säga till mig....Jag vill hitta på något, hatar gym....Jag vill ha en boll med när jag tränar D.S.

Godnatt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar