onsdag 5 januari 2011

What the f***

Ja det kan man undra i bland...Det är ofta jag ställer mig den frågan i mitt liv...Jag försöker vara en trevlig person som alltid ställer upp när någon frågar....Vad är det för fel med det?

Julen har varit upp och ner...Jobbat har jag knappt gjort och som vanligt när jag och mannen är lediga, slutar det med att vi shoppar ;)

Nästa års resa till Thailand är bokad, YES! Jag längtar...

Nyår spenderade vi på Lalandia i Billund, underbar minisemester med familjen. Barnen överraskade mig och mannen positivt, helt enkelt underbart.

De små liven börjar att bli stora och jag blir mer och mer övertygad om att jag verkligen inte vill ha fler barn...Inget illa menat mot dem utan jag tycker att det är skönt att de kan börja sköta sig själva lite...

Just nu försöker jag få bukt på mitt knä, det går sådär. Vilket har resulterat i en viktökning (som vanligt när jag skadar mig), vilket jag tänker ändra på. Först skall Lena fylla 50år, sen så blir det pulver ett par veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar