onsdag 17 november 2010

Bye bye sweethart

Nej det är inte dax att gå...Men dax att skriva av mig lite :)

Varit hemma en vecka nu efter en underbar vecka i staterna och Orlando...Lärde känna lite nytt folk, vilket var en positiv upplevelse (inte att jag lärde känna några nya, utan dem var positiva människor)

Jag simmade med DELFINER, pussade och gav massage...underbara djur! Simmade dessutom bland rockor, stora och små fiskar...Häftig upplevelse, trots att det var lite kallt...

Väl hemma igen så var det snabbt in i vardagen..utveklingssamtla på jobb, med den nya chefen...Jag var faktiskt väldigt nöjd med samtalet..Jag har ju dessutom fått fast tjänst på Frö istället för personalförmedlingen...gött

En lite tanke till dottern där uppe! Eller var hon nu är...6 år skulle hon ha fyllt den 9 nov. Ibland känns det som om det var igår...Moa pratar mycket om henne och frågade varför vi inte firade henne när hon fyllde år...Hur gullig är tjejen?

Tillsist...bye bye sweethart well it´s time to go...dododododo---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar