måndag 2 augusti 2010

Sista veckan för barnen:(

Ja nu inleds barnens sista semestervecka, sen så är det dax för inskolning på den nya förskolan. Vad ska man hitta på en vecka som denna, att bara vara hemma och softa blir både jag och barnen för rastlösa av.
Än så länge har dem varit på Skånes djurpark, sen så åkte vi till min morbrors stuga för att dagen efter åka till Knutenborgssafari. Väl hemma spenderade de tre dagar med faster Lena. Efter det så åkte de på minitripp med mormor & morfar till Ölandsdjurpark. Mycket djur denna sommar för barne , men det älskar dem ju. Medans de var iväg passade jag och mannen på att renovera Liam nya rum, fixa till nya tv rummet. Det blev jättebra!
Nu till den stora frågan, vad gör man denna veckan? Hade velat åka till min morbror, men lite omständigheter sätter stopp för det :( mina tankar går till Bent & Pia, eller framför allt Pias pappa.
På lördag är det i alla fall bröllop, ska bli jättetrevligt!
Jag får väl blogga vid ett senare tillfälle och berätta vad veckan bjöd på, ha det gottis så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar