lördag 14 augusti 2010

Ja då har det "normala" livet börjat igen.

Igår fredag tog härmed semestern slut och man var åter på jobb. Ny termin, nya kollegor, nytt hus med andra ord nya förutsättningar och nya tag! Inspirerande och utmanande men jag är inte den som ger mig i första taget. Igår var det kick off och på måndag blir det jobb som "vanligt"...

Barnen har gått på förskola i en vecka nu och det har gått väldigt bra. Liam har fallit tycke för båda fröknarna (som varit där) och Moa har lugnt slussas in, då de flesta barn på hennes avd. fortfarande varit lediga. Men nästa vecka kommer de flesta tillbaka..

Idag blir det fotboll på Malmö stadion och jakt på ännu tre poäng. Ja jag är en inbiten MFF fans och hoppas ju innerligt på ett guld, men man skall inte ta ut något i förväg...Kämpa på , kämpa på för vi är de himmelsblå!!!

I morgon skall jag gadda mig för första gången...Lite nervös är jag allt, men det kommer att gå bra...

Nog om mig och mitt liv för idag...ha det gott där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar