onsdag 30 september 2009

Väntar

Sitter just nu framför tv´n med datorn i famnen och väntar på att mannen skall komma hem, så att man kan få ett par minuters samtal. Iväntan ser jag på fotboll på tv´n och kollar samtidigt läget på nätet.

Så varför inte passa på att uppdatera bloggen? Självklart, det är ju såååå många som väntar med spända ögon på att läsa bloggen *asg*....

Idag har varit en bra dag, det började med att en förälder på jobb kommentera min viktnedgång och dessa komplimanger fortsatte sedan efter jobb...Så idag känns det som om man gått med ett stort fett leende.

Sitter och kollar flygpriser till Anaheim, gud vad jag så gärna hade åkt dit....vi får väl se men jag tror föga på det. Mannen skall i höst åka till två av mina drömresemål! Hur typiskt är det...Italien nu denna månad och sedan USA i November...

Nog om mig, nu skall jag se om ManU håller ut de sista fem...Så kanske man vinner en slant...sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar