söndag 20 september 2009

Denna helg också snart slut, vart tar tiden vägen?

Så fort det blir helg så har man hur mycket som helst att göra. Min man säger att vi behöver göra det och det, jag kontrar med det och det också....Alltså kan vi förlänga helgerna med dubbla tiden, det skulle verkligen behövas.

Mannen fylde år igår och för ovenlighetens skull så hade han inte koll på vad jag handlat till honom. Kan ju bero på att han inte gav mig några tips i år, normalt så ger han mig två tips och då vet han mer eller mindre att han får något av det. Så hela lördagen gick åt till hans kalas, med städning, matlagning och undanplockning efter gästerna gått hem.

Idag åkte vi till Löddeköpinge för att handla kläder till barnen, hem kom vi med ett par skor till Moa! Wow vilken lyckad utfärd...Jag är kräsen när det gäller kläder till barnen, vill ha bra kvallité samtidigt som det inte får vara för dyrt.

I morgon är det jobb igen och på kvällen skall vi på fotboll, mannen är fortfarande skadad och kan inte träna, så då kan man ju passa på att gå på fotboll. Tisdag skall Moa äntligen till läkaren angående hennes magproblem. Sen så blir det en LÅÅÅÅNG dag på jobbet, skall ha föräldrarmöte på kvällen.

Hm undrar när jag skall hinna träna denna vecka, det får bli cykeln här hemma om inte annat. Just nu är det -18,5 kg och jag är super stolt över mig själv, men lååångt ifrån nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar