söndag 6 september 2009

en hektisk vecka som väntar...

Tankarna yr runt i mitt huvud...För första gången har mannen nämnt USA trippen och skall försöka se om jag kan få följa med! Jippie eller? Detta har jag velat i hela mitt liv och nu när jag eventuellt får chansen så kanske jag inte kan. Jag ställer höga krav på mig själv och vägrar avbryta min diet, för då vet jag aldrig om jag tar upp den igen. men att hinna gå ner allt tills mitten av november verkar lite väl att ta i. Men för att lägga på ett kol, så har jag idag införskaffat en motionscykel, men jag måste först köpa en ny sadel innan den invigs.

Nu är det -13,5kg och jag känner mig stolt över att jag inte en ända gång har ätit något utöver det jag skall!

Den hektiska veckan, ja den består av jobb till 19.00 i morgon, 19.00 på tisdag och tidigt på onsdag. Då är det dax för Hasse gympan, som Moa längtar efter. Sen så avslutar jag jobbeveckan med att sluta sent. Helgen, ja då åker mannen på träningsläger och man blir gräsänkling (vad han skall på träningsläger att göra kan man ju starkt diskutera).

Nej nu skall jag kolla lite Tv innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar