fredag 3 juli 2009

Semester...

Det är väl det som ligger på allas läppar...Men nu är det äntligen dax för mig att ha semester. Fyra veckor, som tyvärr går rent för fort... De första två skall vi vara hemma och passa valparna...De andra två skall vi hitta på saker med barnen, förmodligen Astrid Lindgrens värld. jag och mannen tar en mini semester och spelar lite golf...Det skall bli nice, men jag skall nog försöka åka till drivingranchen lite innan.

Barnen badar och badar varje dag, vilket i och för sig vi också gör, men det är så härligt att se deras glädje. Poolen är värd vartenda öre när man ser vad det ger dem...Gud vad man kan älska sina barn!

nu har jag bestämt mig, v. 33 smäller det....och när jag är klar skall jag göra mina tatueringar...var har jag dock inte bestämt. Jag vill kunna se dem själva, vilket utesluter vissa givna platser.

varma hälsningar!

1 kommentar:

  1. Helt underbart med semester, men vad ska man nu hitta på?! :)

    SvaraRadera