måndag 13 juli 2009

uppe i ottan

På sin semester dessutom! Liam kom in vid 5-tiden och han bara klyddar när han sover, så vid 6-tiden insåg jag att jag kommer inte att få mer sömn denna natt och kunde därför lika gärna stiga upp.


Jag min dumma nöt, stod igår och skröt om hur lite det faktiskt regnat här, det kom nu istället. Hur sugen är jag på att gå ut till hundarna? Inte speciellt kan jag berätta, men vad gör man inte när man har lovat? Fick i alla fall beröm av vetrinären igår, hon tyckte att vi gjorde ett bra jobb och intyga att det inte alls är någon dans på rosor.

Nu har vi sålt syskonvagnen (av en slump till min brors granne, lite värld?)och igår sålde vi även skötbordet. Stackars Liam, nu får han släppa blöjan *ler*...Nej riktigt så hemska är vi inte, till jul ska jag nog testa honom på allvar, just nu är det för mycket annat, fast att han hellre har kallsonger än blöja!


Snart skall den riktiga semestern börja, två vecor fulla med aktiviteter. SEN så är det dax, dels för jobb men också för en rejäl ansträngning till en rejäl viktminskning! Nu skall jag bara ner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar