tisdag 23 juni 2009

Trött...

Liam har inte varit sig själva idag, hållt igång halva natten och i morse. Mamma behöll honom hemma och sen så åkte jag hem för att ta honom till läkaren. Öroninflamation och lite röd i halsen löd domen. Skönt tänkte jag och åkte till apoteket för att hämta ut hans medicin. Tillbaka till jobbet och så ringer telefonen, det var mamma som sa att han var helt omöjlig, vägra äta eller dricka något och bara grät. Jag åkte hem och mötes av en otröslig påg. Ända gången han var nöjd, det var när han fick vara inne hos Aida och valparna (då verkade han inte alls sjuk). Jag kämpade med honom och tillsist när middagen var klar bestämde mannen sig för att åka in med honom. Jag föreslog att han skulle äta lite innan, pang sa det och Liam åt en hel risifrutti och potatis och lite köttbullar! Efter det så var han pigg och glad och ville bada i poolen! Vad hände???

Ibland så blir man inte klok på dessa barn, men jag hoppas att det håller i sig hela natten!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar