torsdag 11 juni 2009

tiden

den bara rinner iväg...Nej det gick ju inte så bra för sverige i lördags, lite bättre gick det igår, men det hjälper ju föga.

Själv har jag åkt på något (vad vet jag inte, men ont har jag), ja ghar ont i halsen, nacken och det kliar i öronen. Men nu återstår den en arbetsdag och jag biter ihopa.

Nu när jag ändå pratar jobb så kan jag ju lika gärna fortsätta, gud vad man längtar till semestern, och det beror inte på att man är trött på barnen, tvärtom, det är vissa vuxna människor man skulle kunnat klara sig utan...Jag har inte ens börjat räkna ner, men snart är man tillräckligt desperat.

Nu kallar sängen och en alvedon på det....Godnatt....(om man nu kan få någon sömn i natt, undrar om stormen kommer att ställa till det)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar