måndag 19 oktober 2009

vissa kommer andra går, men det rätta består.

Eller något i den riktningen...
Just hemkommen från föräldramöte och likförbaskat missnöjd med vissa saker. Men jag får gilla läget och se framåt.

Jag skickade igår in en ansökan om nytt jobb och man kan ju bara hoppas att man kallas på intervju. Sen så får man ta ställning till vad man vill och inte vill.

Nästa vecka skall jag börja äta, det har jag bestämt mig för, har nu gått ner 26 kg och hinner kanske något till...

Så nice denna höst/vinter skall bli, trevligt kalas för Liam, USA, spa med trevligt sällskap...men vissa saker har jag lärt mig mer och mer den senaste tiden...men men sånt är livet.

1 kommentar:

  1. Vilken kryptisk rubrik du har. Är det inte bra på Hugin?
    26 kg - wow, du är ju skitduktig!!! Veekligen imponerad av dig.
    Kram Linda.

    SvaraRadera