torsdag 8 juli 2010

envis

Ja jag vet att jag är envis som synden, men jag kan f_n respektera yngre människor och acceptera att de vet och kan saker som jag kanske inte vet...Men det kan inte alla människor i mitt liv! Ibland kan jag bli riktigt piss of och ibland så bara skrattar jag inombords...

Idag var jag på dåligt humör när jag skulle ut och springa och gav mig f_n på att jag skulle klara dagens träning...8min löpning 1 min rask promenad och så fyra gånger...Låter kanske löjligt enkelt, men med tanke på att jag "latat" mig i sju år nu så är det fasiken inte enkelt...Sen så bär jag ju fortfarande på lite för många kilon, även om jag har för mig att min matchvikt de sista åren låg högre än vad jag gör nu.

Jag är i alla fall nöjd med att jag håller denna vikt, även när jag inte brukar allvar, efter sommaren skall jag och mannen göra ett nytt ryck och försöka ta oss ner ytterligare...jag vill ner 10 till men det går trögt...När jag gått i mål skall jag få min tatuering, som jag längtar...

I morgon är barnens sista dag på förskolan, sen så går de på semester och efter semestern så börjar de på ett nytt...Hoppas att man gjort rätt val, men det får väl tiden utvisa..Hoppas att Liam blir bättre, hans humör är så pinsamt jobbigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar