lördag 19 juni 2010

Haha årets skämt!

Jag har nu satt upp ett nytt mål för mig själva! Ett mål som alla som känner mig kommer att skratta åt. Jag ska springa milen! Jag vet att det inte är någon jätte bedrift, men Louise som hatar att springa. Jag har helt enkelt bestämt mog för att träna för att kunna springa en mil på en hyffsaf tid. Jag vet det känns orealistiskt, men jag vet också att för att träna behöver jag en morot och självklart är moroten att överbevisa mig själva och mina vänner (som inte tror på mig) att detta fixar jag!

Annars flyter veckorna på, snart dax för semester och en golftripp på det. Jag som inte har hunnit med speciellt mycket träning än, måste nog ta och skärpa mig.

Två veckor kvar till cykelfesten och snart får vi veta vilken typ av måltid vi skall fixa. Håller tummarna! Midsommar närmar sig också, även o
det inte riktigt känns så. Vart tar sommaren vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar