tisdag 4 augusti 2009

Idag är första dagen på resten av mitt liv!

Det låter drastiskt och på något sätt så är det också det. Idag börjar jag med en LÅÅÅÅÅNG diet, men nu jäklar skall jag ner i vikt OCH jag ska sedan hålla den med! Dagen har ju börjat kannon, har knappt sovit i natt, då mannen har smittat mig med en dunderförkylning.

Igår var första dagen på jobb efter 4 veckors semester, fy vad tiden går fort, men å andra sidan så spenderar man sjukt mycket pengar när man är ledig...

Lite golf blev det trots allt på semestern och jag sänkte mitt handikap (men det är ju inte så svårt när jag har så högt). I alla fall ett tecken på att jag börjar få lite ordning på mina slag...

Hoppas att uppdateringen skall bli bättre och lite bilder ifrån semestern skall jag också kunna bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar